Bezig met laden...

Hoe kan ik meer informatie vragen?

U kunt altijd terecht bij onze klantenservice. Mail of bel met onze klantenservice of kom meer te weten over ons door reviews van andere klanten te lezen. Bovendien bent u altijd als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen via onze nieuwsbrief of een van onze social media accounts (Facebook & Instagram)

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

De veiligheid van uw gegevens is belangrijk voor ons. Alle persoonsgerichte gegevens worden daarom via een veilige SSL-verbinding verstuurd. Uw gegevens worden uiteraard niet aan derden doorgegeven. Voor de afwikkeling van uw bestelling moeten wij persoonlijke gegevens aan onze verzendpartners of banken doorgeven. De verzendpartners en banken behandelen uw gegevens volgens de wettelijke voorschriften vertrouwelijk en gebruiken alleen de relevante gegevens voor het doel van de desbetreffende service. Overdracht van uw persoonlijke gegevens aan overige derden vindt niet plaats. Bovendien heeft u als klant altijd het recht informatie met betrekking tot uw eigen persoonlijke gegevens te verkrijgen, deze gegevens te wijzigen of verwijderen.

Waar kan ik mijn bestelstatus zien?

U wordt per mail op de hoogte gesteld bij elke update omtrent uw bestelling.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “inloggen” waarna u op “wachtwoord vergeten” klikt. Hier kunt u uw e-mailadres achterlaten. Wij sturen op dit e-mailadres alle informatie om uw wachtwoord te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren indien u nog geen orderbevestiging heeft gehad. Als u die wel heeft gehad, maar uw bestelling nog niet is verzonden kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Let op: doe dit zo spoedig mogelijk!

Moet ik voor een bestelling geregistreerd zijn?

Ja, wij verkopen alleen aan bedrijven.

Kan ik een product opslaan?

Ja hiervoor hebben wij onze "Wishlist" ontwikkeld. Hier kunt u uw lievelingsproducten verzamelen en opslaan. U dient dan wel geregistreerd te staan als klant.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen en account verwijderen?

U kunt uw gegevens wijzigen door onder “ Accountgegevens” in uw account op “wijzigen” te klikken. Wanneer u het account wilt verwijderen neemt u dan contact op met info@bthree.nl

Zien de kleuren van onze producten er zo uit als op de foto’s?

De foto’s op onze webshop tonen een waarheidsgetrouwe weergave van onze producten. Helaas zijn kleur- en/of structuurafwijkingen niet te voorkomen. Zelfs door uw beeldscherminstelling van uw pc, tablet of telefoon kan de kleur- en/of structuur afwijken.

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken per mail via: info@bthree.nl Of bellen naar: +31 135 82 05 45

Met welke pakketservice wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden onze pakketten altijd met DPD. Meer informatie daarover vindt u hier: Verzending

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

U wordt op de hoogte gehouden van uw bestelling per e-mail. U krijgt van onze bezorger, DPD, een track & trace code zodat u uw pakket altijd kunt volgen.

Kan ik een afwijkend leveringsadres opgeven?

Ja, tijdens het bestellen kunt u een afwijkend leveringsadres opgeven.

Hoe zend ik mijn aankopen terug?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Meer informatie hierover vindt u hier: Retourneren